HTML

Egyenruhás polgár

Vadai Ágnes és barátai blogja

Friss topikok

  • : A kedvenc részem, hogy majd mi felszámoljuk! ki az a 1,3 %-os pártotok? Hát az komoly erő! És arró... (2012.12.31. 17:46) A HÁZŐRÖK
  • sajtospajor (törölt): Kedves ágnes így viselkedik egy demokrata: www.youtube.com/watch?v=grPq-RSNeuU Nem akarom a náci-n... (2012.12.07. 16:52) ADÓSSÁGOM A 2006-OS ŐSZI ESEMÉNYEK MIATT
  • pánpéter: @Evezős: jaja, sikeres volt. :)) fogoytt 2 kilót vagy miért volt sikeres? :) röhögésen kívül nagy... (2012.09.25. 13:22) A TEK-ESEK VÉDELMÉBEN….
  • vityakiraly: Amennyiben a TEK hozzáértő, bizonyosan az ide felkerülő hozzászólásokat is figyelemmel kísérik. Ha... (2012.09.02. 00:33) SZÓLJON MÁR VALAKI HAJDU JÁNOSNAK….
  • FIROBE: Néha az az érzésem, hogy az állam részéről a pancserok, lúzerek, amatőrök (és ez még dicséret is) ... (2012.06.20. 17:08) AZ UD ZRT. ESETE ADÓFORINTJAINKKAL… II.

ADÓSSÁGOM A 2006-OS ŐSZI ESEMÉNYEK MIATT

2012.11.04. 15:30 Vadai Ágnes

„… a 2006 őszi események miatt van adóssága a balliberális koalíció szereplőinek. A rendőrség képtelen volt elválasztani egymástól a tisztességes, demokratikus ellenzéki tüntetést, amit a Fidesz szervezett, a minden törvényt felrúgó, garázda elemektől. Minimum szakszerűtlenek voltak. Minden demokráciában előfordul, hogy a rendőrség túllép a hatáskörén, és törvénytelenül jár el. Nálunk azonban elmaradt ennek a világos kimondása, a felelős rendőri vezetők világos elszámoltatása, és a politikai felelősség vállalása. Ez nekem személy szerint is nagy tanulság. Bár nyilván közvetlen közöm nem volt hozzá, de ott voltam abban a kormányzatban. Miközben ez egy pillanatig nem mentheti fel a garázdákat, gyújtogatókat, és semmiben sem kicsinyíti azoknak a rendőröknek a hősiességét, akiknek a lábát törték, vagy beverték a fejét a tévészékháznál. Nem a „kisrendőrök” hibájáról van szó.” Bajnai Gordon (www.index.hu)

A 2006-os őszi események miatt van adósságom mint a balliberális koalíció tagja. A Magyar Országgyűlés ellenzéke képtelen volt elválasztani a tisztességes, demokratikus magatartást a mindent elsöprő hatalomvágytól. Minimum felelőtlenek voltak. Minden demokráciában előfordul, hogy rendőr vagy politikus túllép a hatáskörén, és törvénytelenül jár el. Nálunk azonban 2006 miatt annyi jelentést írtak már, és annyiszor megbüntették a rendőröket és a testületet, hogy ilyen nincs is, közben persze elmaradt a mostani kormánypártok politikai felelősségének kimondása, a 2006-tól az utcán dühöngő, pusztító csőcselék és nácik elszámoltatása. Bár 2006-ban nem voltam ott a kormányzatban, nyilván van közöm hozzá. Érzelmileg érint. Mindeközben ez egy pillanatig nem menti fel a hibába esett rendőröket, de legfőképpen nem menti fel azokat a politikusokat, akik 2010 után kormányra kerülve minden lehetséges módon megalázták a Köztársaság rendőreit. Nem ismerek olyat, hogy kisrendőr, csak olyat, hogy kisstílű, pitiáner politikus. De olyanból sokat.

Nem tudok középen maradni, és nem is akarok. Elfogult voltam 2006-ban és vagyok azóta is. Mindegy volt, hogy kormányon vagy ellenzékben. A rend pártján álltam, a rendőrök oldalán állok. Így lesz ez még 2014-ben is. Talán együtt…

 

32 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://egyenruhaspolgar.blog.hu/api/trackback/id/tr374888642

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Adósságom a 2006-os őszi események miatt 2012.11.05. 08:30:01

Elfogult voltam 2006-ban és vagyok azóta is. Mindegy volt, hogy kormányon vagy ellenzékben. A rend pártján álltam, a rendőrök oldalán állok.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andráska8 2012.11.04. 16:46:46

Bajnai ilyen mocskosul kezd, akkor hogy fogja folytatni? :(

Vadai Ágnes 2012.11.04. 16:55:45

Ez nem Bajnai ellen íródott, csak megmutattam, hogy van más értelmezése is a 2006-nak. És én úgy érzem, hogy fontos, hogy legyen olyan értelmezés is, mint az enyém.

arpapi 2012.11.04. 20:07:19

Gratulálok, és így tovább.
2006 - ban nagyon mocskos dolgok történtek az akkori ellenzék tudtával, netán felbujtásával.
Erre bizonyíték a semmisségi törvényük amely mintegy "judáspénz" a vandáloknak, illetve a rendőrség egyetemes elítélése, mert azt nem hiszem el, hogy nem volt egyetlen becsületes rendőr sem akkor!

caltabellotta 2012.11.04. 20:46:35

Az a furcsa, hogy Bajnaival ÉS Veled is egyetértek. Bajnai önkritikája szimpatikus, de nem beszél a másik oldal felelősségéről, ezért Veled egy kicsit jobban egyetértek. Baj? :)

aranyláz 2012.11.04. 20:52:07

Egyáltalán tisztázódott már , hogy pontosan mi történt akkor, és kinek mennyi a felelőssége benne? Vagy mindenki megelégszik a "saját" igazának a hangsúlyozásával?

Vadai Ágnes 2012.11.04. 21:07:47

@caltabellotta: nem baj. sőt, jó, ha találtál mindkettőnk mondataiban olyat, amivel tudsz azonosulni.

caltabellotta 2012.11.04. 21:13:08

Ági, én évek óta nagyon tisztellek, és minden elismerésem a szakértelmedért és a bátorságodért. Sokan vagyunk szerintem "csendes hódolóid", ha nő létemre írhatok ilyet :)

Vadai Ágnes 2012.11.04. 21:21:58

@caltabellotta: Nagyon köszönöm. Egy politikus szakértelme és bátorsága semmit sem ér, ha nem állnak mellette és mögötte. :)

caltabellotta 2012.11.04. 21:29:31

Én biztosan kitartok melletted, nem szokásom váltogatni az elveimet évente, vagy még gyakrabban, mint azt másoknál sajnálattal látom. Írnék Neked egy e-mailt, ha megengeded, és megtalálom az e-mail címedet. Terhelni nem akarlak vele, gondolom, kapsz eleget, pusztán egy véleményt szeretnék elmondani a mostani helyzetről. Lehet?

Vadai Ágnes 2012.11.04. 21:35:24

@caltabellotta: persze, hogy lehet, de tudsz üzenni a facebook oldalamon is, privát üzenetben. :) Az e-mail címem: agnes.vadai@parlament.hu

caltabellotta 2012.11.04. 21:37:52

Köszönöm, élek vele!

czjanos 2012.11.04. 21:59:28

Nehéz ebben a dologban igazságot tenni. A TV-székház ostroma egy nyilvánvaló provokáció volt (miközben Császár, a HÍR-TV tudósítója így lihegett: lehet, hogy ez már a forradalom?). Tény, hogy a rendőri vezetők több súlyos hibát vétettek. Pl. az, hogy az ORSZFŐKAP éppen Braziliában volt. A védő egység felkészületlen és felszereletlen volt. Lehet persze mondani, hogy erre nem készültek, de miért nem készültek? A balhét (igazságtalanul) a "kisrendőrök" vitték el, akiket megvertek, és utána még el is marasztalták őket. Bajnai Gordonnak (ebben is) igaza van, hogy a tényleges felelősök nem lettek felelősségre vonva. Az akkori ellenzék sanda szándéka és cselekedete nem ment fel senkit.

Vadai Ágnes 2012.11.04. 22:21:02

Ma nem lehet igazságot tenni, ma csak állást lehet foglalni.

Túl Hosszú Captcha (törölt) 2012.11.05. 08:29:13

Tetszett volna ezt október 24-én mondani...
Ami történt megtörtént, mindenféle takargatás és hazudozás dacára mindenki látta (csak legfeljebb nem akarta elhinni), hogy Önök ártatlan állampolgárokra lövettek. El is nyerték politikai büntetésüket.

Viktus 2012.11.05. 08:34:19

Németországban elég sűrűn vannak utcai akciók szélsőbal-szélsőjobb, és a rendőrség általában nem egymásnak kergeti őket, hanem szétválasztja a balhés elemeket kiemeli. Na az a szakmaiság.

states1 2012.11.05. 08:49:56

Azt eddig is tudtuk, hogy Vadi nem a kilőtt szeműek oldalán áll, hanem a kilövőkén, ami érdekes, hogy ez a balnáci miről ugat tulajdonképpen, egyetlenegy rendőri vezető ellen nem folyik érdemben eljárás tudtommal, és a mezei rendőrök közül is egyet-kettőt ítéltek jogerősen valamiféle enyjebenyjére.

Stenonis 2012.11.05. 09:17:45

Alapvetően a rend pártján állok és nem bírom az utcai zavargásokat.
2006. őszével kapcsolatban azért felmerültek olyan kérdések, amire nem kapott az ember megnyugtató válaszokat.

1. A TV székház ostromakor miért olyan egység védte a székházat, amelyik nem kapott megfelelő kiképzést és nem rendelkezett megfelelő felszereléssel?

2. Mi csináltak az ostromkor az UTE-Fradi meccseken edződött, megfelelő kiképzéssel és felszereléssel rendelkező rendőri erők?

3. Miért nem lehetett kiemelni a hangadókat a tömegből?

4. Miért történtek bohózatba illő kergetőzések Budapest utcáin, ahelyett hogy a zavargók futkározását megfelelően tervezett és előkészített csapatmozgásokkal megakadályozzák?

5. Hogy fajulhatott odáig a helyzet, hogy a csürhe nyugodtan nekiállhatott barikádot építeni?

6. Miért nem sikerült normálisan biztosítani az október 23. fidesz rendezvényt? Elválasztani a "normális" megemlékezőket a hőbörgőktől?

7. Miért eshettek le az azonosítók?

8. Miért falazott a teljes rendőrség? Mert egyértelmű, hogy földön fekvő megbilincselt gyanúsítottat egy jogállamban nem lehet rugdosni, vagy ujjait eltörni. továbbá a vipera sem szerepel a rendszeresített eszközök között.

9. Miért kellett a hibát-hibára halmozó rendőri vezetést kitüntetni, amikor mindenki bebizonyította alkalmatlanságát?

10. A nyilvánvaló jogsértések miatt miért nem indultak eljárások a rendőrségen belül? Mert ha a rendőrség nem tartja be a törvényeket, akkor mit várjunk az állampolgároktól?

noviktorka 2012.11.05. 10:12:26

@Túl Hosszú Captcha: " ártatlan állampolgárokra lövettek" Klasszikus értelemben nem történt lövetés csak, ha csúsztatni szeretnénk.
Aztán meg azt is láttuk és hallottuk, hogy Orbán valamivel korábban beült a futballhuligánok közé. Az is tény, hogy Orbán ragaszkodott ahhoz a helyszínhez, amitől sokan óva intették, ahol feltüzelte a híveit. Ő maga pedig beszállt a páncélautójába és elfelejtette tájékoztatni (rendőrségi kérés ellenére) a rajongóit, hogy rendőri attak folyik a Deák tér irányában a tomboló csürhe ellen, akik mindenképpen rá akarták húzni a rendőröket a tömegre (hangfelvételekből tudjuk). A rendőrök többszöri felszólítás után kezdtek el oszlatni, miután sokan nem tettek eleget a felhívásnak. Kétségtelenül voltak túlkapások és lesznek is, mert a rendőr is ember és nem született tökéletesnek. Persze ez nem mentség senki számára.

noviktorka 2012.11.05. 10:21:11

@states1: A "náci" jelentésével nem ártana közelebbről megismerkedned, mielőtt hülyeségeket irkálsz!

noviktorka 2012.11.05. 10:49:20

@Túl Hosszú Captcha: @Stenonis:

Ja, még ez is a tényekhez tartozik:Nyitray András, a Fidesz akkori országgyűlési képviselője szerint éles lőfegyvert kellett volna használni a tüntetők ellen.

Stenonis 2012.11.05. 10:57:09

@noviktorka:
Éles lőfegyvert civilizált országokban nem használnak tüntetők ellen. A zavargások megfékezésének ezer más módja van, és a rendőrség 2006-ben rendelkezett is az eszközökkel, csak valamiért nem alkalmazta azokat megfelelően.

Viktus 2012.11.05. 12:03:46

@noviktorka:

A korabeli elvtársnőknek 1956-ban is náci-fasiszta ellenforradalom volt ... ez van. Könnyen repkednek a jelzők.

2012.11.11. 16:00:07

"csak olyat, hogy kisstílű, pitiáner politikus" - Igen milyen igaz! Elég csak tükörbe nézned! :D

Zb74 2012.11.12. 17:54:37

Bajnai nyilatkozata korrekt. Hogy komolyan gondolja-e, vagy csak a Fideszből kiábrándult szavazók megszólításában reménykedve mondja, amit mond, az persze kérdéses, de tartalmilag nem lehet belekötni.

Az idézetet követő bekezdésről ez nem mondható el.

Világosan ki kell végre mondani: az erőszakos, garázda elemek huligánkodása miatt a rendőrség bevetése szeptember 18-án és az azt követő napokban, valamint október 23-án is szükséges és elkerülhetetlen volt. Egyben le kell szögezni, hogy a rendőrség fellépése szakszerűtlen és számos ponton törvénysértő volt. A tévéostromnál a szakszerűtlenség leginkább ott érhető tetten, hogy a székházat védő rendőröket rosszul szerelték fel, segítségükre pedig elégtelen nagyságú erősítést küldtek, azt is túl későn; továbbá, hogy az épületben rekedt személyeket nem menekítették ki a Nádor utcai kapun át, dacára annak, hogy abból az irányból senki sem ostromolta a székházat. Október 23-án pedig ahelyett, hogy az erőszakos, agresszív hangadókat kiemelték, ártalmatlanná tették, és őrizetbe vették volna, válogatás nélkül támadtak mindenkire, aki eléjük került - köztük bűncselekményt el nem követő tüntetőkre, ünneplőkre (ne feledjük: a forradalom 50. évfordulója volt aznap!), járókelőkre és turistákra is. Mindeközben tiltott fegyvereket (pl. "viperát") is használtak, agresszív magatartást vagy ellenállást nem tanúsító személyeket is tömegesen bántalmaztak, többeket minden ok nélkül félholtra vertek, majd otthagytak az utcán - vagyis a rendőrségi törvényt és számos más jogszabályt, köztük az akkor hatályos alkotmányt is áthágták. A 2006. október 23-án elkövetett rendőri atrocitások száma és az azonosítók hiánya pedig arra utal, hogy nem "túlkapásokról" volt szó, hanem magasabb - minimum rendőri vezetői - szintű döntések következményeiről. Mindezek dacára a rendőri vezetőket nem vonták felelősségre, sőt, olyik még kitüntetést is kapott. Az ártatlan áldozatokat pedig éveken át szélmalomharcra kárhoztatták a hivatalossággal és a hatalommal szemben.

sajtospajor (törölt) · http://sajtospajor.blog.hu/ 2012.11.28. 04:02:41

@Zb74: blablablabla és akkor Gordon letolta a nadrágját és a sok birka meg odarohant és elkezdte nyalni a se.... Na és akkor nem folytatnám.

FIGYELEM! A KOMMENT SZERZŐJE SZIGORÚAN ELHATÁROLÓDIK MINDENFAJTA POLITIKAI SZERVEZETTŐL, PÁRTTÓL, POLITIKUSTÓL, LEGFŐKÉPPEN VADAI ÁGNESTŐL ÉS SAJÁT MAGÁTÓL! :)))))))))))))

Igen ezt úgy hívják trollkodás!

sajtospajor (törölt) · http://sajtospajor.blog.hu/ 2012.11.28. 04:04:24

@Viktus: Szilvás Gombócot mindenkinek és Éljen a Kétfarkú Kutya Párt! Valamint a négylábú macska!

sajtospajor (törölt) · http://sajtospajor.blog.hu/ 2012.11.28. 04:14:01

És hogy komoly dolgot is írjak. Kedves Ágnes igen trollkodtam ha sértő elnézést. Engem a politika nem érdekel. Nem érdekel már nagyon régen. Nem szimpatizálok egy párttal sem. Valahogy úgy vagyok ezzel, hogy minden pártnak - beleértve jobb-bal-szélsőség-közép-kicsi-nagy-kék-lila-zöld - mindenkinek igaza van és természetesen senkinek sem. Persze lehet jönni azzal, hogy a demokratikus koalíció - vagy éppen amelyik párt színeiben politizáltok - ezt és ezt szeretné....., de engem nem érdekel. Sem a nagy pártok és sem a futottak még kategória pártjai, mint a demokratikus koalíció. Én Bajnaitól sem várok csodát, mert úgy sz..r az egész, ahogy van és a végén mindig a kisemberek, mint például én - pedig 196 cm magas vagyok és 140 kg - szívnak a végén egy jó nagyot.

Viktus 2012.11.28. 23:04:53

@sajtospajor:

Szerinte ha Debreczeni könyve annyi valóságot tartalmaz, mint amennyit róla írt, akkor annak nem sok köze lehet a tényleges történésekhez.

Révész emlékeztetett, hogy a rendőrség ugyan először azt terjesztette, amit Debreczeni is állít most, de később elismerték, hogy mindkét fejsérülését és lapockatörését is ők okozták. Mindezért pedig bocsánatot is kértek tőle.

Az őt bántalmazó rendőröket és családtagjaikat egyébként 2011 októberében meghívta a parlamentbe Révész Máriusz, miután felfüggesztett börtönre ítélték őket.

index.hu/belfold/2012/11/28/revesz_az_elvakultsag_beszel_belole/

Na ennyit a DK féle demokratákról ... rajtuk múlna gulagra menne mindenki elpusztulni aki nem az ő "eszméiket" vallja ...

sajtospajor (törölt) · http://sajtospajor.blog.hu/ 2012.12.07. 13:46:26

@Viktus: Leszarom őket! Az egész DK-t, Révész Máriuszt, a rendőrséget - hol voltak, mikor ellopták nagyanyám biciglijét - a parlamentet, 2006-ot, 2010-et, 2011-et, 3021-et 4521-et a tvostromot a tvés éhségsztrájkot, ezek mind egytől-egyig csak médiabohócok, mi pedig a közönség, akik jókat nevetünk az egészen. :DDDDDDDD

sajtospajor (törölt) · http://sajtospajor.blog.hu/ 2012.12.07. 13:48:12

@Vadai Ágnes: De jó, most már van ez és most hová sz....jak!!!!!!!

sajtospajor (törölt) · http://sajtospajor.blog.hu/ 2012.12.07. 16:52:20

Kedves ágnes így viselkedik egy demokrata: www.youtube.com/watch?v=grPq-RSNeuU Nem akarom a náci-nem náci jobbikot védeni, de szeritem ez így elég kétszínű és gusztustalan, valamint nem egy demokratához méltó tett. Ilyenkor hol vannnak a sajtószabadságért aggódó millások?
süti beállítások módosítása